Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Pentru produsele electronice, asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi. Îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se va face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu acceptăm returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din comandă după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Returul prin curier:
Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi folosind formularul de contact sau sa ne trimiti un email la cafeabaristas@gmail.com
Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o, în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data cand dumneavoastra v-ati manifestat decizia de retragere din contract si de la acceptarea returului.
Rambursarea contravalorii produselor se va face după primirea returului și verificarea produselor de catre operatorii nostri. În cazul în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzura, zgaraieturi, loviri, accesorii lipsă, șocuri electrice, ne rezervam dreptul de a retine o parte din valoarea contractului. Suma va fi comunicata consumatorului dupa evaluarea operatorilor noștri.
Rambursarea efectiva se va face prin transfer bancar, în contul bancar al consumatorului titular de factură, în termen de 14 zile de la data intrării în posesia fizică a produsului și nu de la data încheierii vânzării online.